Hoe je een keiharde JA van je potentiële klanten krijgt

In Barcelona, waar ik laatst was, heb ik een video voor jou gemaakt!

Een zeer waardevolle video, want ik hou er van om mijn kennis met je te delen. Zodat jij écht kunt koersen op een winstgevend bedrijf.

Ik zie veel sales- en marketingcontent op Facebook, Twitter en LinkedIn voorbij komen. In video’s, blogs, maar ook in podcasts. Waar de één die waardevolle content verpakt in advertenties, doet de ander dat in advertenties zonder ook maar enige vorm van inhoud.

En dan heb je ondertussen ook nog ondernemers die het ‘klappen van de zweep’ kennen als het gaat om lanceren, en dat zo vaak doen dat de scoringskansen in combinatie met hun lage prijzen wel hoog móeten liggen. Wat ook niet anders kan, want die hoge scores moeten wel als je een beetje winst wil creëren.

Maar je hebt ook ondernemers die weinig lanceren, hun mailinglijst niet voortdurend vervuilen met reclame, maar ondertussen wel extreem goede waarde delen. Met als resultaat dat de scoringskansen alsnog sky high zijn.

Als je denkt dat je alle typen gehad hebt, dan vergis je je toch, want dan is er alsnóg een laatste groep ondernemers die met allerlei video-advertenties zichtbaar is, maar wier waarde weinig om het lijf heeft. Want je merkt dat ze niet echt een marketing- en communicatieachtergrond hebben.

Juist voor díe categorie heb ik een gouden tip. Want juist met deze tip zorg je dat je een keiharde JA van je potentiële klanten krijgt. Zodat je meer rust creëert, het vertrouwen in je business toeneemt en je hogere prijzen vraagt, waardoor je beter koerst op een winstgevend bedrijf.

Komt ‘ie:

Stap 1: zorg voor extreem goede waarde
Stap 2: zorg voor rationele zekerheid; wat zijn de kenmerken van je aanbod en wat levert het op? Welke garantie kan jij geven en toon je bewijslast
Stap 3: zorg voor emotionele zekerheid en laat zien wat voor impact jouw product op iemands leven heeft
Waarom bovenstaande stappen daadwerkelijk een goede tip vormen?
Nou, een klant geeft jou pas een dikke JA als je haar of hem rationele en emotionele zekerheid geeft.

Ik zie helaas nog teveel ondernemers die alleen ingaan op de rationele zekerheid. Het gevolg: een klant moet nadenken, overleggen of zegt meteen NEE omdat zij of hij de waarde en impact nog onvoldoende erkent.

Wil jij bij de slimme en extreem goede ondernemers horen? Zorg dan dat je deze tip direct in je marketing verwerkt. Je zorgt ervoor dat jouw potentiële klant meteen een dikke JA geeft of jóu benadert in plaats van andersom.

En zo zorg je meteen dat de tijd die je in je advertenties stopt, nooit meer weggegooid is.
In mijn onderstaande video, verduidelijk ik het.

Opt In Image
Schrijf je in voor mijn waardevolle blogs, video’s en podcasts, zodat je continu op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen en trends.
Met mijn inschrijving geef ik toestemming om mijn gegevens te verwerken, op de manier zoals omschreven in de privacyverklaring
Geen reacties

Plaats een reactie

Mag ILOVEYOURBRAND cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren.
Meer informatie vind je in onze privacyverklaring.