Waarom klanten wél jouw verhoogde prijs gaan betalen.

GOODMORNING! Ik ben weer terug van vakantie, dus deze Monday Morning Business Boost komt weer gewoon uit Nijmegen 😉

Dit appje kreeg ik 2 dagen geleden van Nynke Groen: “WOW Debbie, 1 week nadat we op business retraite zijn geweest heb ik 3 nieuwe klanten en zij betalen ook nog de prijs die ik er nu voor vraag.”

Ik word superblij van dit soort berichten. Nynke is onlangs met 6 andere ondernemers met mij op Business Retraite geweest. Het doel van deze Business Retraite was hun bedrijf duurzaam te upgraden. Niet 1 niveau…maar 3 niveaus; met bijhorende klanten, omzet en vrijheid.

Je mag best weten dat Nynke het lastig vond om haar prijzen te verhogen. Tijdens de Business Retraite hebben wij haar prijs verdriedubbeld. Ze vond het doodeng, want ze was ook bang dat klanten haar product niet meer zouden afnemen. Maar tijdens de Business Retraite gaf ik haar een belangrijk inzicht, waarom klanten wél haar nieuwe prijs zouden betalen.

En dat inzicht wil ik ook graag met jou delen. Veel kijkplezier!

Opt In Image
Schrijf je in voor mijn waardevolle blogs, video’s en podcasts, zodat je continu op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen en trends.
Geen reacties

Plaats een reactie