Hogeropgeleide ambitieuze, zelfbewuste ondernemers tussen de 35 en 55, die naast van hun eigen bedrijf, ook volop van het leven genieten. Ze zoeken continu naar de balans van het opbouwen van een goedlopend bedrijf en tijd nemen voor hun gezin, vrienden, reizen, goede boeken en musea. Simpelweg omdat ze weten dat er meer is dan alleen werk. Zingeving is dan ook enorm belangrijk voor deze ondernemers.

Deze entrepreneurs, met een gezonde ondernemerszin, overtuigingskracht, verlangen en leergierigheid, en die graag willen weten hoe ze door slimme marketing hun bedrijf kunnen op en uitbouwen. Door een LOVEBRAND te zijn dat geliefd is, waar klanten van houden en zonder enige twijfel producten van kopen. Omdat zij waardevoller zijn dan de rest en continu energie hebben om beter te worden en door te groeien naar the next level.

Het zijn ondernemers die graag een prominente plek innemen in de maatschappij, zich uniek willen onderscheiden en positioneren. Die zich durven laten zien, zich manifesteren omdat ze leven vanuit een levensmissie en van daaruit behoefte hebben om een online platform te creëren waarmee zij hun boodschap, verhaal en waardevolle kennis kunnen uitdragen. Ze willen graag de Oprah Winfrey  of Jeff Walker op hun vakgebied zijn; loveable, vol kennis en voortdurend voornemens hun klanten te helpen en inspireren met relevante en plezante content. En net als Oprah en Jeff, willen ze een inspirerende succesvolle ondernemer zijn.